torsdag 17 november 2011

Magic moment

      

Efter gårdagen känner jag mig helt upprymd av alla personliga filmer vi fick se!
Vilken stämning som skapades i detta rum!
Vi får nog öva lite till innan det utdelas några Oscars, men ändå.
Nu vill man se allas filmer om igen efter att ha smält dom. Varje film hade någon typ av effekt som jag vill använda mig av. Men man glömmer så fort, hade önskat att jag antecknat. Tänkte inte på det då.

Det var mycket lärorikt att få ge andra feedback på deras arbeten.
Och skönt att samtidigt få sitt eget utvärderat.
Det är en viktig kunskap som vi behöver ge våra elever tillfällen att öva upp, att ge varandra positiv feedback.

Nu väntar nya uppgifter att ta itu med. Dels Glogster uppgiften, men också ett samtal med rektor om nästa termin....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar